Az itt szereplő szolgáltatások eredményes lebonyolításához az adatfelvételi és adatfeldolgozási módszerek széles skálája, hagyományos és újszerű eszközök, valamint nagy létszámú, megfelelően képzett és tapasztalt kutatócsoport áll rendelkezésre.
Elégedettség vizsgálat
Több szempontból alkalmazható. Mérhetjük vele egy termék fogyasztóinak, egy szolgáltató ügyfeleinek, egy vállalkozó partnereinek, valamint egy vállalat alkalmazottainak elégedettségi szintjét. Segítségével megállapítható, hogy mennyire elégedettek a fogyasztók egy termékkel, szolgáltatással, illetve, hogy mik annak erősségei és gyengeségei. Választ ad továbbá arra, hogyan érzik magukat az alkalmazottak egy cégnél, milyenek a munkakörülmények, a vállalati kultúra, illetve hogyan növelhető az elégedettség, a motiváció. A vizsgálatot javasolt bizonyos időközönként megismételni, nyomon követve így az elégedettség változását, az egyes intézkedések, fejlesztések hatását.
Véleménykutatás
Két típusa van: pillanatfelvételek és követéses vizsgálatok. Lényege a gazdaság, a társadalom, a kultúra és a politika területén a lakosság egészének, egyes rétegeinek, csoportjai véleményének, beállítódásainak és ezek változásainak vizsgálata. E kutatásoknak döntésmegalapozó funkciójuk van: megvilágítják a lehetséges alternatívák fogadtatását, a döntések társadalmi, politikai következményeit, valamint a lakosság különböző csoportjaira gyakorolt hatását. Rendkívül sokoldalúan alkalmazható e vizsgálat. Az eredmények felhasználhatók a döntések előkészítésénél, amikor a lehetséges alternatívák mellett elkötelezettek arányának és összetételének ismeretében születnek meg a konkrét teendők. A kutatások a döntések végrehajtása közben is segítséget nyújtanak, az eredmények kontrollként működnek. A megfelelő felmérések alkalmasak arra is, hogy a döntéseket követően vizsgálják a társadalmi következményeket, az érintett csoportokra gyakorolt hatást. Használhatók továbbá közszolgáltatások minőségének mérésére. Hozzásegíthetik a települések vezetőit, hogy pontos ismereteket kapjanak az ott élők gondjairól, igényeiről, véleményéről, a lokális közösségek megtartó erejéről. Alkalmas ezen felül pártok és közéleti szereplők népszerűségének vizsgálatára.
Hatásvizsgálat
Kommunikációs kampányok, társadalmi intézkedések következményeinek, hatásainak, hatékonyságának megismeréséhez nyújt segítséget. A vizsgálat két részből áll: egy előzetes és egy utólagos fázisból. Az eredmények tükrében a kampány vagy intézkedés objektíven értékelhető, így folytatása, továbbfejlesztése hatékonyabbá válik. tását.
Problémafeltárás
Elsősorban intézményi szolgáltatások és működésmódok fejlesztéséhez lehet hatékonyan alkalmazni – amikor tudható, hogy vannak hiányosságok, és a cél ezek beazonosítása, feltárása. A kutatás felszínre hozza azokat a problémákat, melyek az adott területen – lakossági szemszögből – jelentkeznek, és megoldásuk a megbízó szervezettől, intézménytől várható. Egy önkormányzati kutatás esetében például megtalálhatók és súlyozhatók a településen jellemző, a lakosságot érintő, irritáló gondok, valamint ötletek nyerhetők a fejlesztésekhez.
Rendezvénykutatás
A vizsgálat három fázisból áll. Az első célja az információszerzés a várható résztvevőkről, azok elvárásairól, értékrendjéről. Ezek ismeretében határozható meg, hogy a tervezett programtervek közül melyik a legmegfelelőbb, illetve a sikeresség érdekében milyen változtatásokat érdemes végrehajtani az eredeti elképzeléseken. A kutatás második szakasza a rendezvény sikerét méri. Ez a fázis a rendezvényen kerül lebonyolításra, a résztvevők megkérdezésével. A vizsgálat harmadik szakasza a rendezvény sikerességét méri. Ekkor azok véleménye kerül lekérdezésre, akiknek a rendezvényt szánták, függetlenül attól, hogy részt vettek-e rajta, vagy sem. Ehhez tartozik a rendezvénnyel kapcsolatos kommunikáció vizsgálata is. A három fázis együttes alkalmazása nagymértékben elősegíti egy rendezvény sikerességét. Azok eredményeiből levont következtetések sikeresen alkalmazhatók a következő rendezvény szervezésénél.
Szervezeti kommunikáció vizsgálat
A szervezetek működésének alapja a kommunikáció, melynek eredményessége a sikeresség kulcsa. Minden vezetési formánál jelentős a szerepe, ugyanis e folyamatban irányítja a vezető a beosztottakat, elősegítve ezáltal a szervezetben rejlő potenciál kiaknázását. A kutatás feltárja a különféle kommunikációs csatornák működésének hatékonyságát, hiányosságait, zavarait. Kiszűri továbbá a meglévő párhuzamosságokat, meghatározva a leghatékonyabb információáramlási módot. Rávilágít továbbá a befolyásoló tényezőkre, valamint a problémák okaira, lehetőséget teremtve azok módosítására és orvoslására, elősegítve ezáltal a szervezet erőforrásainak a lehető legoptimálisabb felhasználását.
Egyéb szolgáltatások
Kutatási projektek kivitelezése során – igénytől függően – kizárólag kutatási terv készítéssel, terepmunka szolgáltatással vagy adatfeldolgozással is rendelkezésre állunk.