Az itt szereplő szolgáltatások eredményes lebonyolításához az adatfelvételi és adatfeldolgozási módszerek széles skálája, hagyományos és újszerű eszközök, valamint nagy létszámú, megfelelően képzett és tapasztalt kutatócsoport áll rendelkezésre.
Véleménykutatás
Két típusa van: pillanatfelvételek és követéses vizsgálatok. Lényege a gazdaság, a társadalom, a kultúra és a politika területén a lakosság egészének, egyes rétegeinek, csoportjai véleményének, beállítódásainak és ezek változásainak vizsgálata. E kutatásoknak döntésmegalapozó funkciójuk van: megvilágítják a lehetséges alternatívák fogadtatását, a döntések társadalmi, politikai következményeit, valamint a lakosság különböző csoportjaira gyakorolt hatását. Rendkívül sokoldalúan alkalmazható e vizsgálat. Az eredmények felhasználhatók a döntések előkészítésénél, amikor a lehetséges alternatívák mellett elkötelezettek arányának és összetételének ismeretében születnek meg a konkrét teendők. A kutatások a döntések végrehajtása közben is segítséget nyújtanak, az eredmények kontrollként működnek. A megfelelő felmérések alkalmasak arra is, hogy a döntéseket követően vizsgálják a társadalmi következményeket, az érintett csoportokra gyakorolt hatást. Használhatók továbbá közszolgáltatások minőségének mérésére. Hozzásegíthetik a települések vezetőit, hogy pontos ismereteket kapjanak az ott élők gondjairól, igényeiről, véleményéről, a lokális közösségek megtartó erejéről. Alkalmas ezen felül pártok és közéleti szereplők népszerűségének vizsgálatára.
Hatásvizsgálat
Kommunikációs kampányok, társadalmi intézkedések következményeinek, hatásainak, hatékonyságának megismeréséhez nyújt segítséget. A vizsgálat két részből áll: egy előzetes és egy utólagos fázisból. Az eredmények tükrében a kampány vagy intézkedés objektíven értékelhető, így folytatása, továbbfejlesztése hatékonyabbá válik.
Rendezvénykutatás
A vizsgálat három fázisból áll. Az első célja az információszerzés a várható résztvevőkről, azok elvárásairól, értékrendjéről. Ezek ismeretében határozható meg, hogy a tervezett programtervek közül melyik a legmegfelelőbb, illetve a sikeresség érdekében milyen változtatásokat érdemes végrehajtani az eredeti elképzeléseken. A kutatás második szakasza a rendezvény sikerét méri. Ez a fázis a rendezvényen kerül lebonyolításra, a résztvevők megkérdezésével. A vizsgálat harmadik szakasza a rendezvény sikerességét méri. Ekkor azok véleménye kerül lekérdezésre, akiknek a rendezvényt szánták, függetlenül attól, hogy részt vettek-e rajta, vagy sem. Ehhez tartozik a rendezvénnyel kapcsolatos kommunikáció vizsgálata is. A három fázis együttes alkalmazása nagymértékben elősegíti egy rendezvény sikerességét. Azok eredményeiből levont következtetések sikeresen alkalmazhatók a következő rendezvény szervezésénél.
Imázs vizsgálat
Segítségével egy cégről vagy márkáról kialakult képet vizsgáljuk, adott célcsoport – a márkát ismerők, fogyasztók, a partnerek vagy ügyfelek – körében. Választ ad arra, hogy milyen kép él a fogyasztóban, milyen sztereotípiákat kapcsol hozzá, milyennek látja a konkurenciához képest, milyen jellemzők alakítják a kialakult képet, milyen az egyes tényezők szerepe, illetve, hogy miként javíthatja a kommunikáció az imázst. Cél a vizsgált cég vagy márka imázsprofiljának megalkotása, amely megmutatja a jellegzetességeket, erősségeket és fejlesztendő területeket. Ezáltal összehasonlítási lehetőséget ad a konkurenciával, bemutatva az egyes piaci szereplők versenyelőnyeit és versenyhátrányait.
Attitűdmérés
Akkor szükséges módszer, ha valaki javítani szeretné a célcsoportok szervezetéhez való viszonyát, illetve az általa szándékolt hozzáállásra, viselkedésre szeretné rábírni a célcsoportok tagjait. Ehhez először fel kell tárni a meglévő attitűdöket, vélekedéseket. E módszer segítségével megállapítható, hogy az emberek milyen véleményekkel, attitűdökkel, hiedelmekkel rendelkeznek. A kutatás segítséget nyújt ahhoz, hogy a szervezet megítélésének javítása, illetve a szervezeti célok elérése érdekében milyen változtatásokra van szükség a célcsoportok körében. Ismétlődő adatfelvétel esetén kép alkotható a vélekedések, hiedelmek változásairól, trendjeiről is.
Ismertség- és preferencia vizsgálat
Elsősorban politikai szereplők számára ajánlott kutatási forma, mely személyi döntésekben, kommunikációs, illetve kampányerőforrások elosztásakor nyújt segítséget. Segítségével feltárható egyes politikusok, közéleti vagy gazdasági szereplők, civil szervezetek ismertsége és elismertsége, a versenytárs szereplőkkel, szervezetekkel összehasonlítva. Ismétlődő adatfelvétel esetén pedig képet adhat a változásokról és trendekről is.
Magatartás- és szokásvizsgálat
Olyan intézmények, szervezetek számára ajánlott, melyek szervezeti vagy üzleti céljai a lakosság vagy más szervezetek viselkedésétől, mindennapi rutinjaitól függenek. A vizsgálat tárgya a lakosság vagy a kutatás célcsoportjába tartozó cégek, intézmények magatartása, aktivitása, szokásai az adott témakörben.
Problémafeltárás
Elsősorban intézményi szolgáltatások és működésmódok fejlesztéséhez lehet hatékonyan alkalmazni – amikor tudható, hogy vannak hiányosságok, és a cél ezek beazonosítása, feltárása. A kutatás felszínre hozza azokat a problémákat, melyek az adott területen – lakossági szemszögből – jelentkeznek, és megoldásuk a megbízó szervezettől, intézménytől várható. Egy önkormányzati kutatás esetében például megtalálhatók és súlyozhatók a településen jellemző, a lakosságot érintő, irritáló gondok, valamint ötletek nyerhetők a fejlesztésekhez.
Szervezeti kommunikáció vizsgálat
A szervezetek működésének alapja a kommunikáció, melynek eredményessége a sikeresség kulcsa. Minden vezetési formánál jelentős a szerepe, ugyanis e folyamatban irányítja a vezető a beosztottakat, elősegítve ezáltal a szervezetben rejlő potenciál kiaknázását. A kutatás feltárja a különféle kommunikációs csatornák működésének hatékonyságát, hiányosságait, zavarait. Kiszűri továbbá a meglévő párhuzamosságokat, meghatározva a leghatékonyabb információáramlási módot. Rávilágít továbbá a befolyásoló tényezőkre, valamint a problémák okaira, lehetőséget teremtve azok módosítására és orvoslására, elősegítve ezáltal a szervezet erőforrásainak a lehető legoptimálisabb felhasználását.
A pályázatokhoz kapcsolódó komplett adatfelvételek különösen jó lehetőségeket jelentenek a civil szervezetek számára, elősegítve a programok sikeres lebonyolítását.
Egyéb szolgáltatások
Kutatási projektek kivitelezése során – igénytől függően – kizárólag kutatási terv készítéssel, terepmunka szolgáltatással vagy adatfeldolgozással is rendelkezésre állunk.